INFORMACJA W SPRAWIE ORGANIZACJI KOLONII 2017
Dyrektor Zespołu Szkolno – Przedszkolnego i i Szkolnego Schroniska Młodzieżowego w Dębogórzu jako organizator letniego wypoczynku dzieci i młodzieży z terenu Gminy Kosakowo informuje dyrektorów szkół o zasadach organizacji kolonii w roku bieżącym:
- Liczba uczestników: 120 uczniów szkół gminnych w wieku od 10 lat do 16 lat
(w tym dzieci podlegające opiece GOPS i Komisji Profilaktyki).
- Kierownik kolonii sam dobiera kadrę i przesyła informacje o jej składzie wraz z dokumentami do końca kwietnia 2017r. do pana Macieja Angielczyka.
- Liczba uczniów podlegających opiece GOPS i Komisji Profilaktyki zależy od porozumienia pomiędzy dyrektorem szkoły a w/w instytucjami.
- Kolonie w Żerkowie.
Termin: 15 lipca – 28 lipca 2017 roku
Gimnazjum 10 kart
SP Mosty 13 kart
SP Dębogórze 8 kart
SP Pogórze 12 kart
Dębogórze Wybudowanie 1 karta
Kazimierz 1 karta
Łącznie: 45 uczniów (3 grupy) – w tym uczniowie finansowani przez GOPS i Komisję Profilaktyki
Kierownik kolonii: p. Aleksandra Pająk ZSP Mosty
- Kolonie w Krościenku
Termin: 30 czerwca – 13 lipca 2017 roku
Gimnazjum 10 kart
SP Mosty 13 kart
SP Dębogórze 8 kart
SP Pogórze 12 kart
Dębogórze Wybudowanie 1 karta
Kazimierz 1 karta
Łącznie: 45 uczniów (3 grupy) – w tym uczniowie finansowani przez GOPS i Komisję Profilaktyki
Kierownik kolonii: p. Mariusz Wiński
- 3 opiekunów
- pielęgniarka/ pani Renata Godlewska
3.Kolonie w Ojranach/Litwa
Termin: 18 lipca – 02 sierpnia 2017 roku
Gimnazjum 7 kart
SP Mosty 7 kart
SP Dębogórze 7 kart
SP Pogórze 7 kart
Dębogórze Wybudowanie 1 karta
Kazimierz 1 karta
Łącznie: 30 uczniów (2 grupy) – w tym uczniowie finansowani przez GOPS i Komisję Profilaktyki
Kierownik kolonii: p. Mariusz Wiński
4.Kolonie z Dukszt w Gimnazjum w Kosakowie
Termin: 19 lipca – 01 sierpnia 2017
Łącznie: 25 uczniów + 4 opiekunów + kierownik
Kierownik kolonii: dyrektor szkoły w Duksztach
Karty kolonijne dostarczone będą do szkół do 31 marca 2017 roku. Zwrot kart wypełnionych do dnia 8 maja. Karty niewykorzystane proszę przekazać do organizatora do 27 kwietnia 2017r. .
KONTAKT:
- 58 67913 25; 534 991 325- kierownik administracyjno/gospodarczy Maciej Angielczyk