• SEKRETARIAT ZESPOŁU SZKOLNO-PRZEDSZKOLNEGO

      poniedziałek: 7.30 - 16.00

      wtorek: nieczynne - dzień pracy wewnętrznej

      środa: 8.00 – 16.00

      czwartek: 8.00 - 17.30

      piątek: 7.30 – 16.00

       

      telefon: 58 679 13 25 / 501 071 321

      e-mail: sekretariat@zspdebogorze.pl

      • Ważne informacje

      •  INFORMACJA NA TEMAT PRZEJAZDU RODZICÓW ODWOŻĄCYCH DZIECI DO SZKOŁY KOMUNIKACJĄ ZKM:

        1. Przypominamy, że w związku z zawartą przez Gminę Kosakowo umową o uprawnieniach do bezpłatnych przejazdów, związanych z dowożeniem i odwożeniem dziecka środkami komunikacyjnymi ZKM Gdynia po terenie gminy Kosakowo na trasie : placówka oświatowa - miejsce zamieszkania - placówka oświatowa, należy zgłosić się do sekretariatu szkoły po wzór oświadczenia lub pobrać ze strony internetowej szkoły.

        2. Oświadczenie do pobrania: deklaracja_opiekuna(3).pdf

        3. Zaświadczenia te wydawane są na określony czas (wrzesień-grudzień i kolejne styczeń-czerwiec).

        4. Przypominam, że na podstawie §5 Porozumienia Międzygminnego Gmin: Miasta Gdyni oraz Gminy Kosakowo, uprawnieni do bezpłatnych przejazdów dla opiekuna dziecka są osoby dla których droga z domu do przedszkola bądź szkoły przekracza:            - dla dzieci pięcio i sześcio letnich – 3 km            - w przypadku uczniów klas I-IV     –  3 km            - w przypadku uczniów klas V-VIII      - 4 km

        5. Przypominamy również, że co roku zaświadczenie na okres wrzesień - grudzień należy składać najpóźniej do dnia 01 września, natomiast na okres styczeń - czerwiec, najpóźniej do dnia 01 grudnia.

        INFORMACJA NA TEMAT LEGITYMACJI SZKOLNEJ:


        1. Uczniowie powinni pamiętać o przedłużaniu legitymacji: robimy to zawsze we wrześniu każdego roku.

        2. W związku z wprowadzeniem od dnia 01 września 2020 r. nowych wzorów legitymacji szkolnych bez zamieszczonego adresu zamieszkania dziecka, informujemy, iż szkoła wydaje zaświadczenia o miejscu zamieszkania ucznia (tylko w przypadku gdy zameldowanie jest poza gminą Kosakowo), po wcześniejszym złożeniu wniosku przez rodzica ( wniosek-rodzica-o-wydanie-informacji-1.pdf ). Zaświadczenie wraz z legitymacją są niezbędne do darmowych i ulgowych przejazdów komunikacją miejską. 

        3. Dodatkowo informuję, iż legitymacje, które posiadają adres zamieszkania są nadal aktualne. Zaświadczenie w przypadku legitymacji posiadających adres zamieszkania nie jest wymagane.

        4. W związku z wprowadzeniem od 1 września 2020 roku nowych wzorów legitymacji szkolnej dla uczniów, która nie zawiera informacji o adresie zamieszkania, przedstawiamy informację Urzędu Gminy Kosakowo w sprawie uprawnień do korzystania z darmowej komunikacji przez uczniów : darmowe-przejazdy-dla-uczniow-do-20-r.-zycia-po-Gminie-Kosakowo-a-legitymacje-szkolne.pdf

         

        INFORMACJA NA TEMAT WYDAWANIA DUPLIKATU ŚWIADECTWA / KARTY ROWEROWEJ / LEGITYMACJI

         

                                                                                                                                   

        Podstawa prawna:

        Rozporządzenie Ministra Edukacji i Nauki z 7 czerwca 2023 r. w sprawie świadectw, dyplomów państwowych i innych druków (Dz.U. z 2023 r. poz. 1120)

             

        Duplikat wydaje się wtedy, gdy oryginał uległ zagubieniu, zniszczeniu lub kradzieży.

         

         

           I. Zasady wydawania duplikatów legitymacji szkolnej.

        Pierwsza legitymacja szkolna (po przyjęciu dziecka do szkoły) wydawana jest nieodpłatnie. Nie      pobiera się opłaty za sprostowania w legitymacji szkolnej (zmiana adresu, nazwiska). W przypadku    zmiany nazwiska lub adresu należy dostarczyć dokument potwierdzający zmianę danych oraz  posiadaną legitymację.

        1.W przypadku utraty oryginału legitymacji szkolnej rodzice ucznia mogą wystąpić do dyrektora szkoły z pisemnym wnioskiem o wydanie duplikatu legitymacji szkolnej z podaniem przyczyny ubiegania się o duplikat (załącznik nr 1)

        2.Do wniosku należy dołączyć podpisane aktualne zdjęcie legitymacyjne (nazwisko i imię, data urodzenia) oraz dowód opłaty skarbowej.

        3.Za wydanie duplikatu :

                                                 -świadectwa szkolnego    - 26,00 zł

                                                - legitymacji szkolnej        - 9,00 

                                                - karty rowerowej             - 0 zł

        4.Termin wykonania duplikatu legitymacji do 7 dni roboczych.

         

         

         

        II. Zasady wydawania duplikatów karty rowerowej.

        1.W przypadku utraty oryginału karty rowerowej rodzice ucznia mogą wystąpić  do dyrektora  z pisemnym wnioskiem o wydanie duplikatu karty rowerowej z podaniem przyczyny ubiegania się o duplikat (załącznik nr 1)

        2.Do wniosku należy dołączyć podpisane aktualne zdjęcie (nazwisko i imię, data urodzenia).

        3.Za wydanie duplikatu :

                                                 -świadectwa szkolnego    - 26,00 zł

                                                - legitymacji szkolnej        - 9,00 

                                                - karty rowerowej             - 0 zł

        4.Termin wykonania duplikatu legitymacji do 7 dni roboczych.

         

         

         

        III. Zasady wydawania duplikatów świadectw szkolnych.

        1.W przypadku utraty oryginału świadectwa rodzice ucznia lub pełnoletni absolwent może wystąpić do dyrektora szkoły z pisemnym wnioskiem o wydanie duplikatu świadectwa z podaniem przyczyny ubiegania się o duplikat (załącznik nr 1) oraz określeniem:

        - imienia i nazwiska wnioskodawcy,

        - roku ukończenia szkoły / klasy,

        - daty urodzenia wnioskodawcy.

        2.Do wniosku należy dołączyć dowód opłaty skarbowej.

        3.Za wydanie duplikatu świadectwa szkolnego pobiera sie opłatę w wysokości równej kwocie opłaty skarbowej od legalizacji dokumentu tj. 26 zł.

        4.Termin wykonania duplikatu do 14 dni roboczych od momentu uiszczenia opłaty. Jeżeli przedłożony wniosek zawiera wymagane informacje, a dokumentacja niezbędna do wystawienia duplikatu znajduje się w szkole.

        5.Duplikat wystawia się na druku obowiązującym w okresie wystawienia oryginału lub na formularzu zgodnym z treścią oryginału świadectwa.

              


        Zalacznik_nr_1_wniosek_o_wydanie_duplikatu.doc

        USTAWA_O_OPLACIE_SKARBOWEJ.doc

        Zalacznik_nr_1_wniosek_o_wydanie_duplikatu(1).doc